Справочникът включва: цени на труд; цени на материали; цени на механизация; цени на СМР; цени за ремонти; разходи за доставка. Справочник за цените в строителството е тримесечното издание за цените на СМР и строителната отчетност. Включва цени на труд, цени на материали, механизация, СМР, цени за ремонти и разходи за доставка. Цените са за първото тримесечие на 2024 г. Цените в този справочник са информативни и примерни. Цените на СМР, в т.ч. за материали, труд и механизация се договарят свободно. Няма упълномощена държавна или обществена институция в България, която да определя цени или разходни норми за ... |
|
Трудът не е адресиран към конкретна фирма. Потребители могат да бъдат всички фирми (големи, средни и малки) от промишлеността, строителството, селското стопанство и други отрасли на икономиката, които създават и реализират инвестиционни стоки и осъзнават необходимостта от прилагането на съвременните инструменти на стратегическото управление на цените в маркетинга на инвестиционни стоки. ... |
|
Разказите на Антон Терзиев се опитват да формулират от какво боледуват хората бидейки физически напълно здрави. Дълбоко го интересува „по колко интересни, оригинални и необикновени начини с никой нищо не се случва”. Подобно на репортажното следене, той пътува с героите си, мълчи заедно с тях, губи се, отказва се. В новата му четвърта книга “Всичко е включено в цената” историите свършват там където биха могли да започнат. Прецизното описание на безнадеждната консумация на живот, вещи и време подарени неизвестно защо на всеки от нас, създава усещане за апокалиптичност. Добри градски приказки от ниските социални етажи, ... |
|
Монографията е структурирана в две части, всяка от които включва по две глави. Първата част има теоретичен, а втората - методологичен и практически характер. Първа глава изяснява същността на понятието ценност. Представят се разбиранията за ценността в икономическата теория като цяло и се проследява еволюцията на възгледите за ценността в маркетинга. В резултат на направения литературен обзор се извеждат ключовата роля на маркетинга в създаването на ценност и централното място, което ценността има в маркетинга. Разграничават се понятията ценност на продукта, ценност за клиента и ценност на клиента и се разглежда въпросът ... |
|
В изследването са проследени основните периоди в демографското, икономическото и социалното развитие на българската етническа общност в Приазовието, Украйна, заселена там от Бесарабия в 1860 - 1862 г. Анализирани са причините, поради които българите търсят приют и препитание в Бесарабия и Таврия - вековното османско владичество и целенасочената политика на царска Русия, заинтересована от заселването и облагородяването на безлюдни територии. Впечатляващо е представена невероятната устойчивост, с която таврийските българи отстояват и съхраняват националната си идентичност и стремежа си към духовност. Чрез богат документален ... |
|
Малките хранителни продукти от анимационните серии "Shopkins" превземат детската настолна игра от "Top Trumps", която води началото си от класическата игра с карти "Война". Малчуганите ще могат да се забавляват в компанията на любимите си герои, а комплектът е част от колекционерската серия "Top Trumps: Play and Discover". В кутията ще намерите 30 карти на английски език с картинки на героите хранителни продукти от анимационните серии, на които има 5 различни показателя за сравняване - стил (Style), приятелство (BFF-Ness), креативност (Creativity), звезден фактор (Star Factor) и ... |
|
Поведението на потребителите и цената са двете страни на един процес. Те са колкото познати и изследвани в икономическата наука проблеми, толкова и актуални, и необятни. Защото поведението на потребителите не е статично явление, то е динамична категория, която в съвременните условия придобива ново измерение. Същото може да се каже и за цената. Тя съпътства всяка една покупко-продажба, участва в изграждането на търговския продукт, има своето място в процеса на покупката и е фактор, който присъства в живота на потребителите. От друга страна, цената осигурява и конкурентни предимства на конкуриращи се за пазарен дял ... |
|
Кутията е част от серията "Мики Маус", където ще откриете още продукти и аксесоари по темата. ... Кутията за храна е с изображение на Мики и Мини Маус. Тя е специално създадена за съхраняване и пренасяне на храна, когато децата са на училище, детска градина или екскурзия. Кутията е с вместимост 1l, разполага с 2 отделения и се отваря лесно, посредством пластмасова закопчалка, която предотвратява случайното ѝ отваряне. Важно: Цената на продукта е за 1 брой кутия. ... |
|
Кутията е част от серията "Мики Маус", където ще откриете още продукти и аксесоари по темата. ... Кутията за храна е с изображение на Мики и Мини Маус. Тя е специално създадена за съхраняване и пренасяне на храна, когато децата са на училище, детска градина или екскурзия. Кутията е с вместимост 1 l, разполага с 2 отделения и се отваря лесно, посредством пластмасова закопчалка, която предотвратява случайното ѝ отваряне. Важно: Цената на продукта е за 1 брой кутия. ... |
|
Авторът ни разкрива някой непознати факти от противоборството на българските и югославските специални служби по времето на социализма. Той разплита и една от неизвестните интриги около 10 ноември 1989 година, както и някои други тайни на българския преход. Читателят ще има възможността да премине през тайните лабиринти на българското контраразузнаване, но този път воден от главния герой Павел Василев - кадрови офицер в Държавна сигурност, след това достигнал до поста на председател на ДАНС и секретар по националната сигурност на президента на Република България. Юлий Георгиев е директор на Националната служба за ... |
|
Изложението в учебника е съобразено с учебната програма по дисциплината, която се чете пред студентите от факултет "Икономика на инфраструктурата" в "УНСС". В него се разглеждат главно въпроси на цените и ценообразуването на фирмено равнище, методологията на определяне на фирмените цени с отчитане на трите критерия на пазарното ценообразуване - икономическите интереси на стопанските субекти, конкуренцията и потребителите, както и специфичните особености на ценообразуването в конкретни бизнес дейности - търговия, туризъм, транспорт и други области на инфраструктурата на пазарното стопанство. При ... |
|
Спомените на един офицер от Червената армия за Източния фронт. ... Тази книга е публикувана на английски през 2018 година. Тя не е излизала и вероятно няма да излезе на руски. Защото предлага коренно различен поглед към Втората световна война на Източния фронт. Погледът на един от хилядите съветски лейтенанти, чийто живот трае обикновено до следващата атака. Борис Богачов влиза като доброволец в Съветската армия на 17-годишна възраст. Сражава се като командир на взвод от 1941 до 1945 година. Три пъти е раняван и три пъти заплашван с разстрел. Разказът му е абсолютно искрен и брутално откровен. Разказ за голямата пропаст ... |