“Трудно е да опишеш страстта, която чувстваш към автомобилите и мотоциклетите; роден си с нея и тази страст расте заедно с теб, цял живот. Докато сменяш реалните си коли и мотори, има начин да запазиш тези, които обичаш близо до себе си – като си купиш Die Cast Model. Можеш да го колекционираш, да го държиш в джоба си или на бюрото, да играеш или просто да се взираш в него.”
С тези думи производителите от италианската компания “Motorama” показват, че разбират и споделят чувствата на своите клиенти от цял свят. Затова и марката се стреми да инвестира голяма част от своите ресурси за осъществяването на няколко основни цели, които да я направят още по-добра за тях. Това са: нови модели и винаги точно възпроизвеждане на прототипа на продукта, качествено изпълнение на детайлите и опаковката – за хората, които запазват продукта с нея и за тези, които обичат да я унищожават. По отношение на реализацията на продуктите, целите са свързани с възможно най-ниската и достъпна за всеки цена и широко разпространение в търговската мрежа. Стратегията им се базира на успешен маркетинг, план за реклама и комуникация. “Ние обичаме да ни забелязват” - твърдят от “Motorama”. Трябва да признаем – получава им се!