Количката от серията "Bijoux Collezione" представлява умалено копие на популярния джип, изработено от метал и пластмаса в мащаб 1:24.
Количката на "Bburago" има отварящи се предни врати и преден капак, под който можете да видите двигателя. Впечатление прави изключително детайлно изработеното контролно табло на джипа. Интересна подробност е, че облегалките на двете предни седалки се мърдат.
Мощният "баварец" идва естествено с регистрационни номера, издадени в Мюнхен - столица на Бавария и седалище на компанията "BMW".
За "BMW X5":
"BMW X5" е основател на сегмента "Sports Activity Vehicle" и с над 1 500 000 продадени бройки от въвеждането си на пазара се превръща в най-продавания автомобил от своя клас. От 1999 г. до днес този модел отговаря на най-високите и разнообразни изисквания и определя стандартите в този отрасъл на автомобилостроенето. Много високо качество на изработката, силни мотори, сигурно поведение на пътя, достатъчно пространство, високо ниво на комфорт - това са безспорните плюсове на този джип. Като минус бихме могли да отбележим високия разход на гориво, но това е нещо присъщо на повечето мощни машини.
През 2013 г. моделът започва нова глава в своята история на успеха. Третото поколение "BMW X5" е еволюция на успешната концепция съчетаваща респектиращ дизайн, пространствен комфорт и луксозен интериор,както и интелигентни технологии, които издигат ефективността, динамиката и гъвкавостта на напълно ново ниво. За първи път моделът се предлага и със задно задвижване.
През 2013 г. моделът започва нова глава в своята история на успеха. Третото поколение "BMW X5" е еволюция на успешната концепция съчетаваща респектиращ дизайн, пространствен комфорт и луксозен интериор,както и интелигентни технологии, които издигат ефективността, динамиката и гъвкавостта на напълно ново ниво. За първи път моделът се предлага и със задно задвижване.
За "BMW":
"BMW" е абревиатурата на немското наименование на "Баварски моторни заводи" - един от лидерите на автомобилния пазар, който се нарежда на 14-то място по брой произведени коли в света.
Логото на компанията представлява черна окръжност с текст "BMW", която огражда кръг с бели и сини четвъртини. Някои интерпретират логото като символ на перката на самолет, която пори синьото небе. Всъщност синьото и бялото са цветовете на Бавария.
"BMW" е основана през 1916 г. в Германия със сливането на фирмите на Карл Фридрих Рап и Густаф Ото, като в първите години компанията произвежда самолети и двигатели за тях. По-късно започнала да предлага мотоциклети, а през 1928-29 г. предприемачите се насочват към производство на автомобили.
Сред моделите на "BMW" през годините можете да откриете от най-компактни до най-луксозни автомобили - първокласни продукти, произведени при най-високи стандарти с отлични технически характеристики. Всички те - създадени с мисъл за "радостта от шофирането".
Сред най-добре продаваните модели днес са "BMW 5 Series Sedan", "SUV - X5", както и новото поколение на "Crossover X3", а сред ключовите пазари за "BMW", освен Европа и САЩ, вече са и Китай и Индия.
Логото на компанията представлява черна окръжност с текст "BMW", която огражда кръг с бели и сини четвъртини. Някои интерпретират логото като символ на перката на самолет, която пори синьото небе. Всъщност синьото и бялото са цветовете на Бавария.
"BMW" е основана през 1916 г. в Германия със сливането на фирмите на Карл Фридрих Рап и Густаф Ото, като в първите години компанията произвежда самолети и двигатели за тях. По-късно започнала да предлага мотоциклети, а през 1928-29 г. предприемачите се насочват към производство на автомобили.
Сред моделите на "BMW" през годините можете да откриете от най-компактни до най-луксозни автомобили - първокласни продукти, произведени при най-високи стандарти с отлични технически характеристики. Всички те - създадени с мисъл за "радостта от шофирането".
Сред най-добре продаваните модели днес са "BMW 5 Series Sedan", "SUV - X5", както и новото поколение на "Crossover X3", а сред ключовите пазари за "BMW", освен Европа и САЩ, вече са и Китай и Индия.