Ще успееш ли да оцелееш в това приключение? Следобедът в увеселителния парк става напрегнат, когато се събуждаш съвсем сам в парка, а твоят приятел е затворен в мрачна килия... Действайте заедно, за да се измъкнете от тази дяволска клопка! В това приключение ще играете двама, за да наблюдавате, да си помагате и да решавате главоблъсканиците също като в истинска ескейп стая. Имате 60 минути, за да се измъкнете! Книгата е част от поредицата Escape game на издателство Миранда . ... |
|
Реши случая и се измъкни! С помощта на твоя верен робот Дизет-13 (DZ-13) си се телепортирал в Средновековието. По това време царува крал Лошник, който е заграбил последното драконово яйце и смята да приготви с него омлет на сина си... След миг ще бъде твърде късно! Твоята мисия е да намериш и да спасиш драконовото яйце, след което да избягаш преди пространствено-времевият портал на Дизет-13 да се затвори! В книгата ще намериш: Поредица от загадки, които ще поставят на изпитание твоята логика, наблюдателност и дедуктивно мислене. Игра за време! Според избраното ниво на трудност ще разполагаш от 30 до 60 минути, за ... |
|
Реши случая и се измъкни! С помощта на твоя верен робот Дизет-13 (DZ-13) си се телепортирал в далечната 1889 г. в Неапол, Италия. Там майсторът готвач, създал пица Маргарита, съвсем скоро може да бъде отровен от завистлив съперник... Само след няколко минути ще бъде твърде късно! Твоята мисия е да откриеш в ресторанта на съперника отровното ястие и да го замениш с подобно. След което да избягаш, преди пространствено-времевият портал да се е затворил! В книгата ще намериш: Поредица от загадки, които ще поставят на изпитание твоята логика, наблюдателност и дедуктивно мислене. Игра за време! Според избраното ниво на ... |
|
Реши случая и се измъкни! С помощта на твоя верен робот Дизет-13 (DZ-13) си се телепортирал в 1981 година в игрална зала с електронни игри в Съединените щати. Вражеска агенция е повредила една популярна видеоигра, като е вмъкнала вирус в програмата. Всички, които играят играта, се оказват в капан. След миг ще бъде твърде късно! Твоята мисия е да се оставиш да бъдеш заловен в капана, като изиграеш една игра, за да изтриеш вируса и да освободиш пленените играчи. След което трябва да се измъкнеш преди пространствено-времевият портал на Дизет-13 да се затвори! В книгата ще намериш: Поредица от загадки, които ще поставят ... |
|
Реши случая и се измъкни! С помощта на твоя верен робот Дизет-13 (DZ-13) си се телепортирал в Лувъра в Париж, където през една септемврийска нощ на 1994 г. прочутата картина Мона Лиза (Джокондата) всеки момент ще бъде открадната от една неприятелска агенция... Твоята мисия е да откриеш маршрут до изложбената зала, в която е Мона Лиза, без да те усетят. Ако крадецът вече те е изпреварил, трябва на всяка цена да го догониш. А после и да избягаш от Лувъра преди пространствено-времевият портал да се е затворил. В книгата ще намериш: Поредица от загадки, които ще поставят на изпитание твоята логика, наблюдателност и ... |
|
Quarto е забележителна игра на дедуктивно мислене. Правилата са лесни, а различните ситуации в играта безкрайни! Оригиналната концепция на тази игра й носи множество награди и признания в цял свят през последните 30 години. ... Цел на играта: Да се подреди на дъската редица от 4 елемента, които притежават поне една обща характеристика. Редицата може да бъде по края, по средата или по диагонал на дъската. Правила на играта: В началото на играта, елементите се подреждат в края на дъската. Участниците хвърлят зар, за да определят кой започва пръв. Първият участник избира един от 16-те елемента и го подава на своя ... |
|
Quarto е забележителна игра на дедуктивно мислене. Правилата са лесни, а различните ситуации в играта безкрайни! Оригиналната концепция на тази игра й носи множество награди и признания в цял свят през последните 30 години. ... Цел на играта: Да се подреди на дъската редица от 4 елемента, които притежават поне една обща характеристика. Редицата може да бъде по края, по средата или по диагонал на дъската. Правила на играта: В началото на играта, елементите се подреждат в края на дъската. Участниците хвърлят зар, за да определят кой започва пръв. Първият участник избира един от 16-те елемента и го подава на своя ... |
|
Книга от поредицата "Съчинения в 12 тома". ... Стефан Цанев (1936) е популярен български поет, драматург, публицист, автор на оригинални произведения за деца. През последните години се насочи и към белетристиката, като романът му „ Мравки и богове “ е сред малкото творби на българските автори, предизвикали широк читателски интерес. В основата на успехите на Цанев е усетът му за злободневното и проблемното в живота,неговата близост до типовите нагласи и настроения. Към действителността и поставяните от нея въпроси авторът подхожда страстно и ангажирано, като полемиките му са публицистично интонирани. ... |
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
Комплектът от "Mattel" е част от серията "101 Далматинци". Той се състои от 2 фигурки на Доли и баща ѝ Дъг, които се забавляват с пожарникарския маркуч. Всяка фигурка е с приблизителна височина 8 cm. ... |
|
Комплектът е част от серията "Животните от фермата" на "Schleich". ... Едно от препятствията по време на състезанието с понита е преминаването през веещите се цветни ленти, от които повечето понита се страхуват и отказват да продължат. Ако искате вашето пони да победи в това състезание му дайте достатъчно време да свикне с тях като ги подуши и "опознае". Бъдете много търпеливи, защото преминаването през завесата от цветни ленти е най-важното упражнение за преодоляване на плашливостта. Всички компоненти в комплекта са пресъздадени с усет към детайла, в малки размери и ръчно оцветени в красиви ... |
|
Открий цял един нов свят на забавления и безкрайни игри, скрит в тази необикновено голяма гъсеница! За всички малки палавници, които обичат активната игра навън, това е идеалното място, където нямат да губят играчките си и едновременно с това ще бъдат предпазени от капризите на времето. Забавната гъсеница е с дължина 185 cm и диаметър ∅ 50 cm, където могат да лазят и да се гонят няколко деца едновременно. Влизането и излизането става и в двете посоки, като главата на гъсеницата изпълнява ролята на вратичка, затворена с няколко велкро лепенки. Стабилните крачета отстрани, пък, ще допринесат за стабилността на ... |
|
Можеш ли да лъжеш незабелязано, или детекторът на лъжата ще те хване? Семейната състезателна игра от "IMC Toys" ще предложи часове забавление. Състои се от детектор на лъжата, карти с въпроси, карти живот и правила. Картите съдържат 500 досадни въпроса, които да затруднят играчите, а за да стане играта по-интересна, има и празни карти, на които да напишете свои въпроси. Как се играе: Детекторът на лъжата се поставя на маса. Картите се подреждат на две купчини - едната с картите с въпроси, другата с тези с написаните от играчите въпроси. По средата се слага картата "жокер". Раздават се карти живот ... |