Книгата за учителя е предназначена за детските ясли и първа А група на детската градина. ... Книгата за учителя представя основните цели и идеи на педагогическия модел, представен в образователния комплект Малка приказна пътечка. В нея са включени: психолого-педагогически особености на децата от 2- до 3-годишна възраст; характеристика и специфика на образователните направления; педагогическа технология за реализиране на модела; проследяване на равнището на постиженията на децата в тази възрастова група. В книгата е отделено специално място на педагогическата технология, която съчетава следните компоненти: подходи, ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. Помагалото е предназначено за детските ясли и първа А група на детската градина. ... Помагалото е предназначено за яслена / първа А група в детските ясли и в детската градина. То съдържа комплект, двустранно илюстрирани работни картони с оперативен материал за всяка страница. Включени са и материали за текущо и изходящо оценяване постиженията на децата по всички образователни направления. Разработеното помагало за 2 - 3-годишни деца Малка приказна пътечка се основава на добрите традиции в общественото и семейното възпитание, на обобщения опит от педагогическата ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... Комплект от две помагала, предназначени за детските ясли и първа А група на детската градина: Малка приказна пътечка: Комплект материали - двустранно илюстрирани работни картони с оперативен материал за всяка страница. Включени са и материали за текущо и изходящо оценяване постиженията на децата по всички образователни направления. Малка приказна пътечка: Комплект игри - 64 карти с двустранна илюстрация, предназначени за конструиране на цялостно изображение; 32 карти тип лото и 4 пъзела от по 4 части. Учебната система за детските ясли и първа А група на ... |
|
За деца на 6 - 7 години. Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... Познавателната книжка "Моята приказна пътечка" по музика е част от учебния комплект на програмна система "Моите приказни пътечки" и е предназначена за деца от четвърта възрастова група на детската градина. Тя е разработена в подкрепа на работата по музика, която се осъществява под формата на 72 педагогически ситуации. В нея с подходящи визуално представени познавателни задачи са включени 26 теми от цялостното тематично съдържание по образователно направление "Музика": "Марш и валс", "Есента в ... |
|
Методическото ръководство е предназначено за детските ясли и първа А група на детската градина. ... Методическото ръководство предлага примерни разработки на ситуациите по всички теми, предложени в комплекта с работни листове за децата. Съдържанието следва примерното седмично разпределение по теми, направления и видове ситуации. Всяка тема има следната структура: водещи цели, очаквани резултати, ключови думи, педагогическа технология и методически насоки. Към ръководството е приложен диск, който съдържа всички примерни разпределения по образователното съдържание и протоколи за отразяване на резултатите от диагностичните ... |
|
|
|
Моите приказни пътечки: Методическо ръководство за реализиране на образователното съдържание за 4. подготвителна група на детската градина и в училището По учебната програма за 2023/2024 г. Стойка Здравкова, Цонка Илиева, Вили Янчева, Мариана Богданова, Камелия Галчева, М. Галчева-Стоицова, Т. Бурдева, М. Шоселова, О. Христова, А. Златева, М. Баева, Д. Кирилова
Булвест-2000
|
|
За деца на 6 - 7 години. Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... Методическото ръководство за 4. подготвителна група към системата Моите приказни пътечки е разработено в подкрепа на учителите за проектиране на техните форми на педагогическо взаимодействие - педагогическите ситуации. То насочва учителя към технологични решения на новите достижения в сферата на възрастовата психология, предучилищната педагогика и образователните технологии за предучилищна възраст, дава различни идеи за мотивиране на дейността на децата чрез включените в него тематични контексти, предлага вариативни практически дейности за ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. За деца на 3 - 4 години. ... Познавателната книжка "Моята приказна пътечка" по музика е част от учебния комплект на образователната система "Моите приказни пътечки" и е предназначена за деца от първа възрастова група в детската градина. Тя е разработена в подкрепа на работата по музика, която се осъществява под формата на 72 педагогически ситуации. В нея с подходящи визуално представени познавателни задачи са включени 30 теми от цялостното тематично съдържание по образователно направление "Музика": "Пея и показвам""Весело ... |
|
Помагалото е предназначено за детските ясли и първа А група на детската градина. ... Комплектът е интересен и занимателен, предназначен е за игра в различни моменти от дневния режим. Той съдържа: 64 карти с двустранна илюстрация, предназначени за конструиране на цялостно изображение, състоящо се от две части, или подреждане на две изображения едно до друго по установено тяхно сходство или зависимост; 32 карти тип лото, които са две по две с еднакви изображения на лицевата страна и с геометрични фигури в основните цветове - на обратната страна; 4 пъзела от по 4 части, на които е нарисувана една и съща картина, но с ... |
|
За деца на 5 - 6 години. Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... Познавателната книжка "Моята приказна пътечка" по музика е предназначена за деца от 3. подготвителна възрастова група на детската градина и в училището. Тя е разработена в подкрепа на работата по музика, която се осъществява под формата на 72 педагогически ситуации. С подходящи визуално представени познавателни задачи в нея са включени 26 теми от цялостното тематично съдържание по образователно направление Музика, структурирани в заложените в Държавния образователен стандарт ядра: "Музикални инструменти", "Певец, ... |
|
Сборникът с текстове, игри и песни е предназначен за детските ясли и първа А група на детската градина. ... Сборникът съдържа всички художествени текстове, игри и песни, включени в системата. Той може да бъде използван както за реализиране на образователното съдържание, така и за организиране на развлечения и празници в детското заведение. Учебната система за детските ясли и първа А група на детската градина Малка приказна пътечка се състои от: книга за учителя методическо ръководство за реализиране на образователното съдържание комплект материали комплект игри комплект материали и игри комплект ... |
|
|
|
Моите приказни пътечки: Методическо ръководство за реализиране на образователното съдържание за 3. подготвителна група на детската градина и в училището По учебната програма за 2023/2024 г. Стойка Здравкова, Цонка Илиева, Мариана Богданова, Вили Янчева, Камелия Галчева, М. Галчева-Стоицова, О. Христова-Занкова, А. Златева, Т. Бурдева, М. Шоселова, М. Баева, В. Гаврилов
Булвест-2000
|
Цена: 30.00 лв. |
|
|
|
За деца на 5 - 6 години. Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... Методическото ръководство съдържа примерни методически разработки на всички основни (ОПС) и всички основни допълващи педагогически ситуации (ОДПС). Методическата разработка на всяка педагогическа ситуация включва: технологична рамка, представена в таблица, в която са посочени: водещи цели; очаквани резултати; ключови думи; педагогическа технология. методически насоки за реализиране на темата, които съдържат: тематичен контекст - включва идеи за мотивиране на дейността на децата, демонстрация, насоки за организация на различните ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. За деца на 5 - 6 години. ... В книжките са предложени разнообразни задачи и упражнения за: разпознаване и назоваване на букви и изобразяване на техните графични знаци; проследяване на лабиринти и пътечки с графични и словесни условия; назоваване на предмети, признаци и действия и ориентиране в смисъла и звученето на думите; конструиране на изречения, разказване и преразказване по нагледна и словесна основа; извършване на словесен, сричков и фонемен анализ, подготовка за четене и писане; обобщаване и систематизиране представите на детето за обкръжаващия го свят. ... |