Тетрадките "Пишем и творим" не са в традиционния вид, който всички познаваме. Когато ги разгърнете, ще видите, че отдясно листът е с редове, а отляво е бял. Защо е нужен този подход за тетрадките? Както двете половини на човешкия мозък са свързани с два различни начина на мислене - едната с логическото и абстрактно мислене, а другата с невербалното възприятие, с творчеството и фантазията, така и тетрадките "Пишем и творим" предоставят пространство за по-цялостно и пълноценно възприятие и учене. Писането е дейност, свързана с ума. Изпълнена само с редове, тетрадка създава условия за еднообразие и ... |
|
Тетрадките "Пишем и творим" не са в традиционния вид, който всички познаваме. Когато ги разгърнете, ще видите, че отдясно листът е с редове, а отляво е бял. Защо е нужен този подход за тетрадките? Както двете половини на човешкия мозък са свързани с два различни начина на мислене - едната с логическото и абстрактно мислене, а другата с невербалното възприятие, с творчеството и фантазията, така и тетрадките "Пишем и творим" предоставят пространство за по-цялостно и пълноценно възприятие и учене. Писането е дейност, свързана с ума. Изпълнена само с редове, тетрадка създава условия за еднообразие и ... |
|
Тетрадките "Пишем и творим" не са в традиционния вид, който всички познаваме. Когато ги разгърнете, ще видите, че отдясно листът е с редове, а отляво е бял. Защо е нужен този подход за тетрадките? Както двете половини на човешкия мозък са свързани с два различни начина на мислене - едната с логическото и абстрактно мислене, а другата с невербалното възприятие, с творчеството и фантазията, така и тетрадките "Пишем и творим" предоставят пространство за по-цялостно и пълноценно възприятие и учене. Писането е дейност, свързана с ума. Изпълнена само с редове, тетрадка създава условия за еднообразие и ... |
|
Тетрадките "Пишем и творим" не са в традиционния вид, който всички познаваме. Когато ги разгърнете, ще видите, че отдясно листът е с редове, а отляво е бял. Защо е нужен този подход за тетрадките? Както двете половини на човешкия мозък са свързани с два различни начина на мислене - едната с логическото и абстрактно мислене, а другата с невербалното възприятие, с творчеството и фантазията, така и тетрадките "Пишем и творим" предоставят пространство за по-цялостно и пълноценно възприятие и учене. Писането е дейност, свързана с ума. Изпълнена само с редове, тетрадка създава условия за еднообразие и ... |
|
Тетрадките "Пишем и творим" не са в традиционния вид, който всички познаваме. Когато ги разгърнете, ще видите, че отдясно листът е с редове, а отляво е бял. Защо е нужен този подход за тетрадките? Както двете половини на човешкия мозък са свързани с два различни начина на мислене - едната с логическото и абстрактно мислене, а другата с невербалното възприятие, с творчеството и фантазията, така и тетрадките "Пишем и творим" предоставят пространство за по-цялостно и пълноценно възприятие и учене. Писането е дейност, свързана с ума. Изпълнена само с редове, тетрадка създава условия за еднообразие и ... |
|
Тетрадките "Пишем и творим" не са в традиционния вид, който всички познаваме. Когато ги разгърнете, ще видите, че отдясно листът е с редове, а отляво е бял. Защо е нужен този подход за тетрадките? Както двете половини на човешкия мозък са свързани с два различни начина на мислене - едната с логическото и абстрактно мислене, а другата с невербалното възприятие, с творчеството и фантазията, така и тетрадките "Пишем и творим" предоставят пространство за по-цялостно и пълноценно възприятие и учене. Писането е дейност, свързана с ума. Изпълнена само с редове, тетрадка създава условия за еднообразие и ... |
|
Тетрадките "Пишем и творим" не са в традиционния вид, който всички познаваме. Когато ги разгърнете, ще видите, че отдясно листът е с редове, а отляво е бял. Защо е нужен този подход за тетрадките? Както двете половини на човешкия мозък са свързани с два различни начина на мислене - едната с логическото и абстрактно мислене, а другата с невербалното възприятие, с творчеството и фантазията, така и тетрадките "Пишем и творим" предоставят пространство за по-цялостно и пълноценно възприятие и учене. Писането е дейност, свързана с ума. Изпълнена само с редове, тетрадка създава условия за еднообразие и ... |
|
Тетрадките "Пишем и творим" не са в традиционния вид, който всички познаваме. Когато ги разгърнете, ще видите, че отдясно листът е с редове, а отляво е бял. Защо е нужен този подход за тетрадките? Както двете половини на човешкия мозък са свързани с два различни начина на мислене - едната с логическото и абстрактно мислене, а другата с невербалното възприятие, с творчеството и фантазията, така и тетрадките "Пишем и творим" предоставят пространство за по-цялостно и пълноценно възприятие и учене. Писането е дейност, свързана с ума. Изпълнена само с редове, тетрадка създава условия за еднообразие и ... |
|
Тетрадките "Пишем и творим" не са в традиционния вид, който всички познаваме. Когато ги разгърнете, ще видите, че отдясно листът е с редове, а отляво е бял. Защо е нужен този подход за тетрадките? Както двете половини на човешкия мозък са свързани с два различни начина на мислене - едната с логическото и абстрактно мислене, а другата с невербалното възприятие, с творчеството и фантазията, така и тетрадките "Пишем и творим" предоставят пространство за по-цялостно и пълноценно възприятие и учене. Писането е дейност, свързана с ума. Изпълнена само с редове, тетрадка създава условия за еднообразие и ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... Богато илюстриран и лесен за работа, последният учебник от поредицата "Чуден свят" дава възможност както на ученика, така и на учителя да прояви творчество и фантазия. Има и още няколко предимства: задачи с различна степен на трудност; задачи, стимулиращи самостоятелната и груповата изследователска работа; добре онагледени изобразителни техники; тестове за входяща и изходяща диагностика; речник на понятията с допълнителна информация; богати междупредметни връзки. Новите знания и понятия се усвояват чрез разнообразни изобразителни и игрови ... |
|
Помагало за втора възрастова група. ... Програмната система "АБВ игри" за втора възрастова група (деца на 4 - 5 години) е основно преработена така, че да отговаря на новите държавни образователни стандарти за предучилищното образование. Съдържанието е оптимизирано и вече е събрано в две книжки и албум. Те са разработени на сезонен принцип ("Есен, зима" и "Пролет, лято") и обхващат всички образователни направления. Форматът им е по-удобен. Страниците лесно се откъсват от книжното тяло, за да се приложат към портфолиото на детето. Книжките са богато илюстрирани, съдържат разнообразни ... |
|
Помагало за първа възрастова група. ... Програмната система "АБВ Игри" за първа възрастова група (деца на 3 - 4 години) е основно преработена така, че да отговаря на новите държавни образователни стандарти за предучилищното образование. Съдържанието е оптимизирано и вече е събрано в две книжки и албум. Те са разработени на сезонен принцип ("Есен - зима" и "Пролет - лято") и обхващат всички образователни направления. Форматът им е по-удобен. Страниците лесно се откъсват от книжното тяло, за да се приложат към портфолиото на детето. Книжките са богато илюстрирани, съдържат разнообразни ... |