store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Играчки    Clementoni  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Играчки    Clementoni    Детска кола за бутане - Интерактивна образователна играчка
Търсене
Типове играчки
Още снимки на тази играчка
Интерактивен волан
Детска количка без педали
Багажник на количката
Приложение на играчката
Опаковка на продукта
 

Детска кола за бутане


Интерактивна образователна играчка
Цена:  85.40 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази играчка може да бъде доставена в:
Сряда 23-05-2018 г. или
Петък 25-05-2018 г.
Продукт#220982
ТипИграчка
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Clementoniwww.clementoni.com
Каталожен номер64053
Категории
МатериалПластмаса
За възрастНад 1 година
Тегло с опаковката2.000 kg
  • Описание
  • За Clementoni
Детската кола от "Clementoni" е добър избор за подарък на всяко дете. Тя се задвижва чрез бутане с крачета, а това ще стимулира двигателните умения на малчуганите. Колата се управлява посредством волан, който е интерактивен. Натискайки бутоните му, децата ще чуят най-различни звуци, сред които букви, цифри, думи и песни, както и ще активират светлинни ефекти. Колата ще очарова малките шофьори и с това, че разполага с ключ и странични "огледала". И, разбира се, кола без багажник не може, затова е снабдена с такъв, но предвид компактните ѝ размерите, той се намира под седалката.

Детската кола без педали е с приблизителна дължина 58 cm.
"Играта е сериозно нещо. Никога не трябва да спираме да играем, дори когато сме пораснали", казва италианецът Марио Клементони. Днес мнозина го наричат „дядото на италианските игри“. И съвсем основателно. Минали са над 50 години от момента, в който Марио създава компания „Clementoni“ – днес един от водещите световни лидери в производството на образователни игри.

Успехът се появява още със създаването на компанията. Годината е 1963, а 20-годишният Марио Клементони стартира собствен бизнес. По това време в Италия се провежда и Музикалният фестивал Санремо – за едни важно събитие, за други просто шумно мероприятие, а за Марио голямата причина, довела до успеха на бизнеса му. „Тогава се опитвах да измисля продукти, които ще бъдат иновативни в сектора на традиционните игри. Сетих се за песните от музикалния фестивал, замислих се за това как ще останат популярни в продължение на години и ми хрумна една идея“, разказва Клементони. И още същата година италианецът пуска първата по рода си игра – „La Tombola della Canzone” (в букв. превод “Бинго песен”). Тя се състои от пианола или така нареченото механично пиано с ролка перфохартия. Когато някой от участниците натисне копчето за старт, пианолата започва да изпълнява песен, благодарение на предварително напечатаната информация на перфохартията. Участникът, който е на ред, трябва да познае заглавието на песента и да покрие съответния квадрат на картата. Освен първа по рода си, тази игра е и първият пуснат на пазара продукт с марката “Clementoni”. Но въпреки непознатите правила и липсата на популярност на производителя, играта се приема изключително добре и постига успех в цялата страна.

В следващите няколко години „La Tombola della Canzone” бързо изстрелва бизнеса на Клементони към челните места. В началото Марио започва с много малко хора, като всичко се произвежда на ръка в един гараж в градчето Реканати. Само три години по-късно италианецът закупува малка сграда в градчето и премества бизнеса си. „След още три години започнах изграждането на фабриката, която сега е седалището на компанията“, споделя Марио Клементони. В края на 60-те се случва и още едно важно нещо за бизнеса – „Clementoni“ започва да произвежда образователни игри. „Когато стартирах бизнеса си, се концентрирах основно върху колективни игри, вдъхновени от известни личности или телевизионни програми. Помислих си, че ученето никога не трябва да е принудително, защото така става по-трудно за децата и трябва да се измисли най-добрия възможен начин да не е така. А какво по-хубаво има за децата от играта“, казва Клементони. Именно тези мисли, вдъхновяват италианеца за появата на „Superkid“ – първата електронна образователна игра и една истинска революция в интерактивното обучение, която съществува и до днес. Разбира се, с течение на времето е разработена и подобрена, като успоредно с това нейната популярност продължава да нараства.

След появата на играта „Superkid“ в края на 60-те, компанията непрестанно разширява продуктовата си гама. Днес създава игри за всички възрасти и предлага богат асортимент от продукти. Сред тях са игри и играчки с образователни функции, със светлинни и звукови ефекти, подходящи за най-малките, кубчета и пъзели, както за деца, така и за възрастни. Ръководени от света на игрите, от „Clementoni“ създават и серията „Clemmy-My Soft World“ – иновативни детски конструктори с меки фигури.
За създаването на всеки от продуктите си компанията обръща изключително внимание на научните изследвания и иновациите. Своите игри и технологии, „Clementoni“ разработва с помощта и съветите на експерти, техници, психолози и педагози от цял свят. Непрекъснато разширяване, изследвания и развитие на нови игри са сред най-важните фокуси. Проверките за контрол на качеството се извършват пряко от фабриката с подкрепата на най-високо квалифицирани италиански лаборатории и забележителни международни консултанти.

Именно със своите иновативност и отдаденост компанията се нарежда до водещите световни производители. Игрите на „Clementoni“ са преведени на 16 езика и се разпространяват в над 56 страни, сред които Германия, Испания и Франция. „Clementoni“ участва и в значими международни търговски изложения, сред които панаирите за играчки в Нюрнберг, Париж и Хонг Конг.

Редом с успехите си през годините италианският производител успява да докаже колко необходима всъщност е играта. Както казва основателят на компанията, „играта е важна за всички ни, тя съпътства целия ни живот и е от основно значение за развитието на интелекта ни“. Тази основополагаща идея остава непроменена в над 50-годишната история на "Clementoni".
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените играчката "Детска кола за бутане", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази играчка, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват играчката, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Детска кола за бутане


Интерактивна образователна играчка
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  85.40 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази играчка може да бъде доставена в:
Сряда 23-05-2018 г. или
Петък 25-05-2018 г.
Продукт#220982
ТипИграчка
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Clementoniwww.clementoni.com
Каталожен номер64053
Категории
МатериалПластмаса
За възрастНад 1 година
Тегло с опаковката2.000 kg
Още снимки на тази играчка
Интерактивен волан
Детска количка без педали
Багажник на количката
Приложение на играчката
Опаковка на продукта
Описание
Детската кола от "Clementoni" е добър избор за подарък на всяко дете. Тя се задвижва чрез бутане с крачета, а това ще стимулира двигателните умения на малчуганите. Колата се управлява посредством волан, който е интерактивен. Натискайки бутоните му, децата ще чуят най-различни звуци, сред които букви, цифри, думи и песни, както и ще активират светлинни ефекти. Колата ще очарова малките шофьори и с това, че разполага с ключ и странични "огледала". И, разбира се, кола без багажник не може, затова е снабдена с такъв, но предвид компактните ѝ размерите, той се намира под седалката.

Детската кола без педали е с приблизителна дължина 58 cm.
За Clementoni
"Играта е сериозно нещо. Никога не трябва да спираме да играем, дори когато сме пораснали", казва италианецът Марио Клементони. Днес мнозина го наричат „дядото на италианските игри“. И съвсем основателно. Минали са над 50 години от момента, в който Марио създава компания „Clementoni“ – днес един от водещите световни лидери в производството на образователни игри.

Успехът се появява още със създаването на компанията. Годината е 1963, а 20-годишният Марио Клементони стартира собствен бизнес. По това време в Италия се провежда и Музикалният фестивал Санремо – за едни важно събитие, за други просто шумно мероприятие, а за Марио голямата причина, довела до успеха на бизнеса му. „Тогава се опитвах да измисля продукти, които ще бъдат иновативни в сектора на традиционните игри. Сетих се за песните от музикалния фестивал, замислих се за това как ще останат популярни в продължение на години и ми хрумна една идея“, разказва Клементони. И още същата година италианецът пуска първата по рода си игра – „La Tombola della Canzone” (в букв. превод “Бинго песен”). Тя се състои от пианола или така нареченото механично пиано с ролка перфохартия. Когато някой от участниците натисне копчето за старт, пианолата започва да изпълнява песен, благодарение на предварително напечатаната информация на перфохартията. Участникът, който е на ред, трябва да познае заглавието на песента и да покрие съответния квадрат на картата. Освен първа по рода си, тази игра е и първият пуснат на пазара продукт с марката “Clementoni”. Но въпреки непознатите правила и липсата на популярност на производителя, играта се приема изключително добре и постига успех в цялата страна.

В следващите няколко години „La Tombola della Canzone” бързо изстрелва бизнеса на Клементони към челните места. В началото Марио започва с много малко хора, като всичко се произвежда на ръка в един гараж в градчето Реканати. Само три години по-късно италианецът закупува малка сграда в градчето и премества бизнеса си. „След още три години започнах изграждането на фабриката, която сега е седалището на компанията“, споделя Марио Клементони. В края на 60-те се случва и още едно важно нещо за бизнеса – „Clementoni“ започва да произвежда образователни игри. „Когато стартирах бизнеса си, се концентрирах основно върху колективни игри, вдъхновени от известни личности или телевизионни програми. Помислих си, че ученето никога не трябва да е принудително, защото така става по-трудно за децата и трябва да се измисли най-добрия възможен начин да не е така. А какво по-хубаво има за децата от играта“, казва Клементони. Именно тези мисли, вдъхновяват италианеца за появата на „Superkid“ – първата електронна образователна игра и една истинска революция в интерактивното обучение, която съществува и до днес. Разбира се, с течение на времето е разработена и подобрена, като успоредно с това нейната популярност продължава да нараства.

След появата на играта „Superkid“ в края на 60-те, компанията непрестанно разширява продуктовата си гама. Днес създава игри за всички възрасти и предлага богат асортимент от продукти. Сред тях са игри и играчки с образователни функции, със светлинни и звукови ефекти, подходящи за най-малките, кубчета и пъзели, както за деца, така и за възрастни. Ръководени от света на игрите, от „Clementoni“ създават и серията „Clemmy-My Soft World“ – иновативни детски конструктори с меки фигури.
За създаването на всеки от продуктите си компанията обръща изключително внимание на научните изследвания и иновациите. Своите игри и технологии, „Clementoni“ разработва с помощта и съветите на експерти, техници, психолози и педагози от цял свят. Непрекъснато разширяване, изследвания и развитие на нови игри са сред най-важните фокуси. Проверките за контрол на качеството се извършват пряко от фабриката с подкрепата на най-високо квалифицирани италиански лаборатории и забележителни международни консултанти.

Именно със своите иновативност и отдаденост компанията се нарежда до водещите световни производители. Игрите на „Clementoni“ са преведени на 16 езика и се разпространяват в над 56 страни, сред които Германия, Испания и Франция. „Clementoni“ участва и в значими международни търговски изложения, сред които панаирите за играчки в Нюрнберг, Париж и Хонг Конг.

Редом с успехите си през годините италианският производител успява да докаже колко необходима всъщност е играта. Както казва основателят на компанията, „играта е важна за всички ни, тя съпътства целия ни живот и е от основно значение за развитието на интелекта ни“. Тази основополагаща идея остава непроменена в над 50-годишната история на "Clementoni".
Други интересни предложения
Детска кола без педали - Принцеса
Цена:  23.50 лв.
Детска кола за бутане - Grand Sport 89
Цена:  39.90 лв.
Детска кола за бутане - My Car
Цена:  52.90 лв.
Детска кола за бутане - Sand Beach
Цена:  41.90 лв.
Детска кола за бутане - Happy Day
Цена:  55.90 лв.
Детска кола за бутане 4 в 1 - Smile Car
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  102.00 лв.
Детска кола за бутане - The Bomb
Цена:  56.90 лв.
Детска количка за бутане - Rider
Цена:  76.90 лв.
Детска кола за бутане - Speeder
Цена:  39.90 лв.
Детска кола за бутане - Ride and Go
Цена:  49.90 лв.
Назад
24 000 книги с 24% отстъпка
Artesania Latina - кораби от дърво
Пюрета и паучове Gerber -20%