Количката на "Bburago" си има просто всичко - две отварящи се нагоре врати, отварящ се преден капак, където се намира багажникът при този модел, отварящ се заден капак, под който е разположен двигателят, дори регистрационен номер. Двете миниатюрни странични огледала, както и огледалото за обратно виждане в купето, са изработени от материал, който наистина отразява попадналите в обсега му обекти. Що се отнася до купето - там ще откриете две седалки с ергономична форма, подвижен скоростен лост и волан, чието въртене сменя посоката на предните колела!
Страхотен автомобил от серията "Bijoux Collezione", чийто единствен недостатък е, че не е достатъчно голям, за да влезеш в него и да отпрашиш накъдето ти видят очите...
За "Lamborghini Murcielago":
Моделът "Murcielago" бе представен от "Lamborghini" през 2001 г. Този автомобил е считан за един от най-неикономичните в света, поради големия му разход на гориво. Разбира се това остава на заден план в сравнение с изключителните качества, които притежава колата от ново поколение. С атрактивен външен вид и свиреп V12 двигател с мощност 576.6 конски сили, "Lamborghini Murcielago" се оказа един от най-сполучливите спортни автомобили, произвеждани някога.
След появата на първия модел бяха създадени много модификации, сред които са моделите "Lamborghini Murcielago LP 640" от 2006 г. и "Murcielago LP 670 SV от 2009 г." Двигателят на "LP 640" е V12 6496 cm3 с мощност 640 конски сили. Максималната му скорост е 340 км/ч. А цената, за която може да се закупи подобен модел на "Lamborghini", е смешните 361 000 $...
След появата на първия модел бяха създадени много модификации, сред които са моделите "Lamborghini Murcielago LP 640" от 2006 г. и "Murcielago LP 670 SV от 2009 г." Двигателят на "LP 640" е V12 6496 cm3 с мощност 640 конски сили. Максималната му скорост е 340 км/ч. А цената, за която може да се закупи подобен модел на "Lamborghini", е смешните 361 000 $...
За "Lamborghini":
Историята на италианската компания за спортни автомобили започва като на шега в началото на 60-те години на XX век. Собственик на завод за трактори, Феручо Ламборгини отива да се срещне с Енцо Ферари (собственик на компанията "Ferrari"), за да се оплаче от качеството на съединителя на притежаваното от него „Ferrari 250 GT“. Неособено учтивият Енцо Ферари го отпраща, като (по спомени на Феручо) му казва: „Ти си гледай тракторите и остави спортните автомобили на онези, които разбират от тях. Проблемът не е в колата ти, а в шофьора ѝ."
Засегнат от думите му, Феручо Ламборгини се връща в завода си и решава да опита сам да поправи повредата. Откачайки съединителя, той вижда, че той е производство на фабриката, чиито съединители самият той използва за своите трактори. Открива част от съединител, която пасва на автомобила му, и така проблемът е решен.
Вдъхновен от успеха, известно време след това Феручо решава да започне собствено производство на спортни коли, като наема инженера Джото Бидзарини (работил преди това за Ферари) да сложи на първата му кола V-образен 12 цилиндров двигател. Той има 4 разпределителни вала – по два за всяка група цилиндри, два клапана на цилиндър и е с мощност от 350 конски сили. Моторът е и с алуминиева конструкция, колянов вал, поддържан от седем основни лагера, ковани алуминиеви бутала и разпределителни валове със собствени зъбни колела и вериги. Първият модел на "Lamborghini" е наречен "350GTV", а негов дизайнер е Франко Скалионе.
За емблема на марката Феручо Ламборгини избира своя зодиакален знак – телец. Тук е мястото да кажем, че оттогава насам имената на моделите на "Lamborghini" са свързани с имена на бикове, кориди и известни бикоборци.
Скоро след "350GT" се появява и "Lamborghini 400GT". Тези два модела донасят доста добра печалба, която Феручио използва, за да се хвърли в предизвикателството да създаде първия суперспортен автомобил в историята на компанията - "Lamborghini Miura", превърнал се в истинска легенда. Дизайнът е дело на Марчело Гандини. За първи път колата е показана на автоизложението в Торино през 1965 г.
През 1971 г. „Lamborghini“ представят друг свой нов модел – прототипа "LP500 Countach". Двигателят отново е V-образен 12-цилиндров, но любителите на автомобилите остават изненадани от необичайния дизайн на колата. Това е първият модел на „Lamborghini“, чиито врати се отварят нагоре - нещо, което днес вече е запазена марка на компанията. Три години след представянето си на изложението "LP500 Countach" е пуснат в серийно производство.
През следващите няколко години, въпреки проблемите с които се сблъсква компанията, продажбите на "Countach" я поддържат в бизнеса с автомобили. Създателят на марката обаче - Феручо Ламборгини, продава своята част от акциите на швейцарски инвеститор и се оттегля.
Днес "Lamborghini" е един от абсолютните лидери, производители на суперспортни автомобили, заедно с компании като "Ferrari", "Aston Martin", "Porsche", "Bugatti" и др. Компанията е собственост на „Audi“, която пък вече е част от компанията „Volkswagen“.
Засегнат от думите му, Феручо Ламборгини се връща в завода си и решава да опита сам да поправи повредата. Откачайки съединителя, той вижда, че той е производство на фабриката, чиито съединители самият той използва за своите трактори. Открива част от съединител, която пасва на автомобила му, и така проблемът е решен.
Вдъхновен от успеха, известно време след това Феручо решава да започне собствено производство на спортни коли, като наема инженера Джото Бидзарини (работил преди това за Ферари) да сложи на първата му кола V-образен 12 цилиндров двигател. Той има 4 разпределителни вала – по два за всяка група цилиндри, два клапана на цилиндър и е с мощност от 350 конски сили. Моторът е и с алуминиева конструкция, колянов вал, поддържан от седем основни лагера, ковани алуминиеви бутала и разпределителни валове със собствени зъбни колела и вериги. Първият модел на "Lamborghini" е наречен "350GTV", а негов дизайнер е Франко Скалионе.
За емблема на марката Феручо Ламборгини избира своя зодиакален знак – телец. Тук е мястото да кажем, че оттогава насам имената на моделите на "Lamborghini" са свързани с имена на бикове, кориди и известни бикоборци.
Скоро след "350GT" се появява и "Lamborghini 400GT". Тези два модела донасят доста добра печалба, която Феручио използва, за да се хвърли в предизвикателството да създаде първия суперспортен автомобил в историята на компанията - "Lamborghini Miura", превърнал се в истинска легенда. Дизайнът е дело на Марчело Гандини. За първи път колата е показана на автоизложението в Торино през 1965 г.
През 1971 г. „Lamborghini“ представят друг свой нов модел – прототипа "LP500 Countach". Двигателят отново е V-образен 12-цилиндров, но любителите на автомобилите остават изненадани от необичайния дизайн на колата. Това е първият модел на „Lamborghini“, чиито врати се отварят нагоре - нещо, което днес вече е запазена марка на компанията. Три години след представянето си на изложението "LP500 Countach" е пуснат в серийно производство.
През следващите няколко години, въпреки проблемите с които се сблъсква компанията, продажбите на "Countach" я поддържат в бизнеса с автомобили. Създателят на марката обаче - Феручо Ламборгини, продава своята част от акциите на швейцарски инвеститор и се оттегля.
Днес "Lamborghini" е един от абсолютните лидери, производители на суперспортни автомобили, заедно с компании като "Ferrari", "Aston Martin", "Porsche", "Bugatti" и др. Компанията е собственост на „Audi“, която пък вече е част от компанията „Volkswagen“.