Лъскавата спортна кола от серията "Bijoux Collezione" има отварящи се врати и преден капак, под който е разположен двигателят. Впречатление правят и "истинските" огледалца, детайлно изработеното контролно табло и фаровете, коитп изглеждат съвсем като истински.
Страхотен модел, който достойно заема мястото си в тази прекрасна колекция.
За "Toyota Celica GT-S":
Автомобилът "Toyota Celica GT-S" се появява през 1999 г. Той е с каросерия тип купе, 4 места, 2 врати и предно предаване. Автомобилът има усъвършенствана версия на DOHC 2.0 L двигател и максимална мощност 135 коня при около 6 000 оборота в минута. Скоростната кутия е 5-степенна, ръчна, но в Америка се продават и модели с четири автоматично сменящи се скорости. Колата развива до 209 km/h, а ускорение от 0 до 100 km/h постига за 6.6 sec.
Алуминиеви джанти, телескопичен волан, ергономични седалки, автоматичен климатик, функция за подгряване на огледалата, "ABS" система и някои други глезотийки осигуряват комфорта на шофьора и пътниците. А спойлерът - той предупреждава другите участници в движението, че имат насреща си истински спортен автомобил.
Алуминиеви джанти, телескопичен волан, ергономични седалки, автоматичен климатик, функция за подгряване на огледалата, "ABS" система и някои други глезотийки осигуряват комфорта на шофьора и пътниците. А спойлерът - той предупреждава другите участници в движението, че имат насреща си истински спортен автомобил.
За "Toyota":
Създадена като подразделение на "Toyoda Automatic Loom Works ltd" - компания, произвела първия си двигател през 1934 г. и първата си кола през 1936 г., през 1937 г. тя бива отделена от собственика - Киичиро Тойода, като самостоятелна компания.
Името е сменено на "Toyota", тъй като е по-благозвучно, а и се изписва с осем движения на четката - това вещае късмет на новата компания, тъй като осмицата в японските вярвания е символ на успех и просперитет.
По време на Втората Световна Война Тойота произвежда главно камиони, а след войната е на ръба на банкрута. Със смяна на ръководството и големите поръчки от САЩ, които пристигат заради войната в Корея, компанията успява да излезе от кризисната ситуация и се фокусира върху инвестирането в оборудване.
През 1957 г. "Toyota" изнася първия си автомобил за САЩ - моделът "Crown". Следват години на разрастване, изследвания и експерименти, благодарение на които в края на 60-те години компанията отбелязва милионната си продадена кола. Настъпилата малко по-късно нефтена криза в САЩ нанася огромни щети на някои производители на автомобили, но за "Toyota" тя е истински подарък от небесата. Търсенето на малките икономични коли на японската компания нараства неимоверно.
През 80-те компанията навлиза в бизнеса с луксозни автомобили, създавайки марката "Lexus", а през 90-те модел на "Toyota" се появява и сред хибридите - "Prius" - най-продаваният хибрид до момента в световен мащаб. Тази кола напълно отразява философията на компанията - производство на качествени автомобили, съчетаващи безопасността с отговорност към околната среда.
Днес японската компания "Toyota" е част от "Toyota Group" - шестият най-голям конгломерат в света. Емблемата ѝ, представена чак през 1990 г., представлява две пресечни елипси, формиращи буквата "Т" и трета елипса, която ги огражда. Това днес е най-скъпата емблема в автомобилния бранш, оценена на 33.4 милиарда долара. Това сочат данни от годишното проучване на маркетинг консултантът Милърд Браун, в което са участвали милиони потребители.
Името е сменено на "Toyota", тъй като е по-благозвучно, а и се изписва с осем движения на четката - това вещае късмет на новата компания, тъй като осмицата в японските вярвания е символ на успех и просперитет.
По време на Втората Световна Война Тойота произвежда главно камиони, а след войната е на ръба на банкрута. Със смяна на ръководството и големите поръчки от САЩ, които пристигат заради войната в Корея, компанията успява да излезе от кризисната ситуация и се фокусира върху инвестирането в оборудване.
През 1957 г. "Toyota" изнася първия си автомобил за САЩ - моделът "Crown". Следват години на разрастване, изследвания и експерименти, благодарение на които в края на 60-те години компанията отбелязва милионната си продадена кола. Настъпилата малко по-късно нефтена криза в САЩ нанася огромни щети на някои производители на автомобили, но за "Toyota" тя е истински подарък от небесата. Търсенето на малките икономични коли на японската компания нараства неимоверно.
През 80-те компанията навлиза в бизнеса с луксозни автомобили, създавайки марката "Lexus", а през 90-те модел на "Toyota" се появява и сред хибридите - "Prius" - най-продаваният хибрид до момента в световен мащаб. Тази кола напълно отразява философията на компанията - производство на качествени автомобили, съчетаващи безопасността с отговорност към околната среда.
Днес японската компания "Toyota" е част от "Toyota Group" - шестият най-голям конгломерат в света. Емблемата ѝ, представена чак през 1990 г., представлява две пресечни елипси, формиращи буквата "Т" и трета елипса, която ги огражда. Това днес е най-скъпата емблема в автомобилния бранш, оценена на 33.4 милиарда долара. Това сочат данни от годишното проучване на маркетинг консултантът Милърд Браун, в което са участвали милиони потребители.