Има ли някой, който не би искал да шофира чисто ново "Audi TT RS"? Това определено не сме ние.
Макар и умалено копие на истинския автомобил, количката на "
Bburago" също е страхотна. Изработена в мащаб 1:18 от метал и пластмаса, тя има отварящи се вратички и преден и заден капак. Под задния е разположен моторът, а ако отворите предния - ще видите двигателя на машината.
В купето ще видите детайлно изработени седалки, контролно табло и въртящ се волан, свързан с предните колела. Огледалата за обратно виждане, макар и малки, наистина отразяват онова, което се случва в техни обсег, аз за да не ви хванат в нарушение, "Audi"-то има и редовни регистрационни номера - от Инголщат, естествено.
Поредното бляскаво допълнение към колекцията "
Gold Collezione"!
За "Audi TT RS":

Перфектен синхрон от висока функционалност и дизайн. Предни брони с широко оформени въздухоотвори и забележителен дифузор в задната част - всеки един елемент създава усещане за динамика.
Интериорът е в черно, като при решение на вътрешното пространство водеща явно е била функционалността. Спортните седалки със специална форма осигуряват сигурна и спокойна стойка на тялото. Многофункционалният кожен волан осигурява прецизен контрол, а информационната система дава непрестанно данни за състоянието на автомобила. Елементите от кокпита са ергономично подредени. Управляват се интуитивно. Всичко е създадено само с една цел - за несравнимо спортно преживяване.
И най-малкият шум на петцилиндровия двигател показва необузданата сила на тази машина. Той е специално разработен за този модел и ускорява "TT RS Coupe" за 4.6 sec от 0 до 100 km/h.
Бензинът се впръсква директно в горивната камера - точно дозиран за ефективно изгаряне и по-добра употреба на горивото. Принудителното пълнене се грижи за висок въртящ момент при ниски обороти. Това именно дава удивителните стойности на ускорението при умерен разход на гориво.
"TT RS" е наследник на първата разработка на "Quattro", но наследената динамика би могла бързо да бъде увеличена чрез бутона, превключващ към спортно управление. При натискане педала на газта, двигателят реагира по-директно, шумът от ауспуха също е по-силен, отговарящ на динамиката на автомобила.
"Технология и традиция" - това означават двете "Т"-та в наименованието на този модел.
За "Ауди":

„Четирите кръга” е знакът на един от най-старите автомобилни производители в Германия - немската компания "Audi". Той символизира извършеното през 1932 г. обединение на четирите независими дотогава производители на мотоциклетни превозни средства: "Audi", "DKW", "Horch" и "Wanderer". Това са корените на днешното акционерно дружество "Audi AG".
През 1909 г. Аугуст Хорх открива първата си фирма, като през 1910 г. тя получава името "Audi". Ориентирана предимно към висшата класа, с фурора, който прави на международните обиколки на Алпите (1912 - 1914 г.), името на марката се утвърждава като символ на мощност и качество.
"DKW", специализирала се в изработката на малки двутактови двигатели, започва да произвежда автомобили от 1928 г. Автомобилите на "Horch", произвеждани от 1900 г. в Кьолн, са част от върховните постижения за времето си - водеща марка в луксозния клас и символ за отлично качество. А "четвъртото кръгче" - "Wanderer" присъстват на автомобилния пазар от 1913 г.
От своето създаване автомобилите на четирите компании, образували сдружението "Audi", са носители на техническия прогрес.
През 1901 г. се появява първият автомобил "Horch". Той е с лежащо разположен 2-цилиндров двигател с мощност от приблизително 4-5 конски сили. Предвидено е и допълнително малко бутало, което да приглушава вибрациите на коляновия вал. Друго нововъведение е, че картерът е от лек метал - революционно решение в автомобилостроенето.
През 1921 г. "Audi" въвежда левия волан. Дотогава, наследили традицията от конските впрягове, където кочияшите седят отдясно, колите се произвеждат с десен волан. До края на 20-те години управлението с ляв волан се налага в Германия, тъй като маневрите при изпреварване стават по-сигурни вследствие на по-добрата видимост от тази позиция.
През 1932 г. "DKW" започват серийно производство на малък автомобил с предно предаване. Той има покрита с изкуствена кожа дървена каросерия и типичния за компанията двутактов двигател. Тази конструкция представлява базата на един най-успешните германски малки автомобили на 30-те години.
Сред най-важните нововъведения е и революционната система "Quatro", представена в Женева през 1980 г. Спортното "Coupe" със задвижване 4х4 предизвиква истински фурор на щанда на "Audi". До този момент подобно задвижване ползват само товарни коли и джипове. Тази нова концепция пожънва огромни успехи в автомобилния спорт и постепенно навлиза в цялата гама от модели на "Audi".
През 1993 г., благодарение на системата "Space Frame", автомобилите на "Audi" стават чувствително по-леки. Каросерията им е направена на нов принцип: алуминиевите профили, свързани помежду си с точкови отливки, образуват рамкова структура, в която са поставени носещи алуминиево-стоманени части.
През 1994 г. "Audi A8" - първият автомобил, произведен серийно изцяло с алуминиева конструкция, е представен в Женева. А през 2000 г. той бе последван и от компактния "Audi A2", първият сериен автомобил от алуминий.
"Нашият успех се дължи на вдъхновение, креативност и самоинициатива. Желанията и емоциите на клиентите определят нашата дейност по пътя към лидерството в иновациите." - казват немските производители на автомобили, чието мото гласи: „Напредък чрез техника”.