Количката на "Bburago" представлява копие на тази уникална машина, изработено от метал и пластмаса в мащаб 1:18. Първото нещо. което грабва окото, са цветовете, в които е издържан автомобилът - черно и червено. Второто - това са множеството детайли, които приковават вниманието. Започваме с отварящите се капаци - заден и преден, под който е разположен супермощният двигател, отварящите се врати и стигаме до въртящия се волан, който контролира предните колела. Но това не е всичко - играчката от серията "Diamond Collezione" има изключително детайлно контролно табло, истински огледала за обратно виждане, скоростен лост и педали, които поддават на натиск!
Страхотна кола, която ще зарадва не само децата, но и всички почитатели на суперколите!
За "Bentley Continental Supersports Convertible ISR":
Моделът "ISR" (Ice Speed Record) е изключително рядък, тъй като от него са произведени само 100 бройки. Той е посветен на световния рекорд върху лед, поставен през февруари 2011 от автомобил "Bentley", управляван от четирикратния световен рали-шампион от Финландия - Юха Канкунен.
Правилата за поставяне на нов рекорд изискват ледът да е възникнал естествено, да не е третиран с каквито и да е химикали, гумите да са стандартни и разрешени за ползване в съответната страна. Върху замръзналите морски води на финландското крайбрежие Канкунен, шофирайки собствения си, почти стандартен "Continental Supersports" с предаване "4х4 AWD", успява да постигне максимална скорост по време на изпитанието от 330.695 km/h!
Така той подобрява собствения си рекорд от 2007 г., поставен отново с кола на "Bentley", с цели 9 km/h. Първият рекорд за най-висока скорост върху лед е регистриран през 1995 г., когато автомобил "Bugatti EB110 Supersport" успява да развие 296.34 km/h.
Автомобилът "ISR", посветен на Канкунен, прави дебют на салона в Женева през 2011 г., където е изложена и самата машина, поставила световния рекорд.
Лимитираната серия на "Continental Supersports Convertible" се предлага в три специални цвята с уникален мек сгъваем покрив и специални 20-инчови джанти с високоскоростни гуми "Pirelli". Двигателят е би-турбо с 12 цилиндъра и работен обем от 5998 cm3. Със 640 конски сили (471 kW) и 800 Нм под капака, "Bentley Continental Supersports Convertible ISR", ускорява от 0 до 100 km/h за 4.0 sec (до 160 km/h за 9.5 sec), като може да развие максимална скорост от 325 km/h. Трансмисията е автоматична "Quickshift" с шест степени.
Салонът на това бижу е от висококачествена кожа с акценти от алкантара и червеникав карбон. Оборудван е с и новата "инфо-развлекателна" система на марката.
Правилата за поставяне на нов рекорд изискват ледът да е възникнал естествено, да не е третиран с каквито и да е химикали, гумите да са стандартни и разрешени за ползване в съответната страна. Върху замръзналите морски води на финландското крайбрежие Канкунен, шофирайки собствения си, почти стандартен "Continental Supersports" с предаване "4х4 AWD", успява да постигне максимална скорост по време на изпитанието от 330.695 km/h!
Така той подобрява собствения си рекорд от 2007 г., поставен отново с кола на "Bentley", с цели 9 km/h. Първият рекорд за най-висока скорост върху лед е регистриран през 1995 г., когато автомобил "Bugatti EB110 Supersport" успява да развие 296.34 km/h.
Автомобилът "ISR", посветен на Канкунен, прави дебют на салона в Женева през 2011 г., където е изложена и самата машина, поставила световния рекорд.
Лимитираната серия на "Continental Supersports Convertible" се предлага в три специални цвята с уникален мек сгъваем покрив и специални 20-инчови джанти с високоскоростни гуми "Pirelli". Двигателят е би-турбо с 12 цилиндъра и работен обем от 5998 cm3. Със 640 конски сили (471 kW) и 800 Нм под капака, "Bentley Continental Supersports Convertible ISR", ускорява от 0 до 100 km/h за 4.0 sec (до 160 km/h за 9.5 sec), като може да развие максимална скорост от 325 km/h. Трансмисията е автоматична "Quickshift" с шест степени.
Салонът на това бижу е от висококачествена кожа с акценти от алкантара и червеникав карбон. Оборудван е с и новата "инфо-развлекателна" система на марката.
За "Bentley":
Уолтър Оуен Бентли (1888 - 1971 г.) е деветото дете на богато лондонско семейство. И въпреки, че не изпитва финансови затруднения, Уолтър започва работа още като юноша. Интересът му към превозните средства го превръща в помощник-машинист в Британските железници.
Завършил колеж в Бристол и вече - инженер по образование, през 1912 г. Бентли постъпва на работа като генерален вносител, в лондонския офис на френската атомобилна компания "D.F.P." Фирма, основана от опитни инженери, напуснали "Peugeot".
Въпреки че успява да продаде 605 автомобила, тази работа не му е по сърце. По своя инициатива Уолтър се заема с подобряването на двигателя на "D.F.P." - поставя на мотора алуминиеви клапани и успява да повиши коефицента на полезно действие.
Признанието не закъснява - през 1913 година управляваната от него кола "D.F.P." подобрява световния рекорд за скорост в този клас. Автомобилът развива невероятните за това време 145 km/h!
След приключването на Първата световна война, с помощта на дизайнерското ателие "Humber", Уолтър основава собствена компания, чийто дебютен модел е "Bentley 3 litre".
Англичанинът е първият, който започва да оборудва автомобилите, след като двигателят е монтиран на шасито. Според него агрегатът е най-важното - сърцето на машината, и всичко друго трябва да се съобрази с него. Затова англичанинът се заема с конструирането на мотор, за който в последствие смята да изработи шаси. Така се ражда четирицилиндровият двигател с обем 3 литра и мощност 80 конски сили при 3 500 оборота в минута. С диаметър и ход на буталото - 80 mm/ 149 mm и четиристепенна скоростна кутия този двигател е истински шедьовър. Именно той донася победа на колите на "Bentley" на състезанието "Льо Ман" през 1924 и 1927 г.
Съсредоточен върху агрегата, Уолтър Бентли оставя работата по шасито на "Bentley 3L" да се случва от само себе си. В крайна сметка се стига до преработка и усилване на рамата. Колата се предлага основно в открит, двуместен вариант. Максималната скорост, която развива е 130 km/h. Задното окачване е на модерните за това време полуелептични ресори. Автомобилът е оборудван с барабанни спирачки на четирите колела.
От модела "Bentley 3L", започнал да се произвежда серийно от 1921 г., са продадени общо 2 142 броя - постижение, което е доста добро за началото на ХХ век.
През 1927 г. Уолтър увеличава работния обем на своя двигател с 1 500 см3. Така се появява "Bentley 4.5L". Този автомобил се продава в продължение на 4 години. От него са произведени само 667 броя, но именно тази кола превръща марката "Bentley" в национален лидер.
Трийсетте години са трудни от финансова гледна точка за компанията. Уолтър бентли започва да прави двигатели по поръчка на други фирми. Съвместно с Хенри Биркин - бивш автомобилен състезател, той оборудва 4.5 литров мотор с турбокомпресор "Roots". Резултатът е двигател с мощност 182 конски сили, който монтиран на подходящ автомобил, може да развие невероятната скорост от над 200 km/h!!! Или казано с други думи - това е най-мощният и скоростен двигател, изработван някога.
По това време се произвежда и модела "Speed-Six" с работен обем от 6 500 cm3 и мощност 200 к.с. Този автомобил се превръща в легенда, печелейки 9 златни медала в различни престижни състезания! През 1932 г. Бентли изработва и 8-литров двигател, който обаче е произведен за автомобил на "James Joung".
Финансовата криза принуждава Уолтър Бентли е принуден да продаде компанията си. Първоначалният кандидат за нея е фирмата "Napier", занимаваща се освен с производство на автомобили и с изработка на самолетни двигатели за ВВС. Но непосредствено преди сключването на сделката от "Rolls-Royce" предлагат на Бентли с 20 000 лири и той охотно приема тази оферта.
Първата кола, която Уолтър конструира под крилото на "Rolls-Royce" е моделът "3.5L", чиято реклама гласи: “Това е най-безшумният спортен автомобил”. Двигателят е шестцилиндров, с работен обем 3 669 см3, позволяващ на колата да развие скорост от 150 km/h. "Mark VI" е последната кола, конструирана лично от Уолтър Бентли.
Историята на тази марка продължава и до днес - автомобилите, носещи като отличителен знак "летящото Б", изпълват с възхищение и респект множество любители на високите скорости.
Завършил колеж в Бристол и вече - инженер по образование, през 1912 г. Бентли постъпва на работа като генерален вносител, в лондонския офис на френската атомобилна компания "D.F.P." Фирма, основана от опитни инженери, напуснали "Peugeot".
Въпреки че успява да продаде 605 автомобила, тази работа не му е по сърце. По своя инициатива Уолтър се заема с подобряването на двигателя на "D.F.P." - поставя на мотора алуминиеви клапани и успява да повиши коефицента на полезно действие.
Признанието не закъснява - през 1913 година управляваната от него кола "D.F.P." подобрява световния рекорд за скорост в този клас. Автомобилът развива невероятните за това време 145 km/h!
След приключването на Първата световна война, с помощта на дизайнерското ателие "Humber", Уолтър основава собствена компания, чийто дебютен модел е "Bentley 3 litre".
Англичанинът е първият, който започва да оборудва автомобилите, след като двигателят е монтиран на шасито. Според него агрегатът е най-важното - сърцето на машината, и всичко друго трябва да се съобрази с него. Затова англичанинът се заема с конструирането на мотор, за който в последствие смята да изработи шаси. Така се ражда четирицилиндровият двигател с обем 3 литра и мощност 80 конски сили при 3 500 оборота в минута. С диаметър и ход на буталото - 80 mm/ 149 mm и четиристепенна скоростна кутия този двигател е истински шедьовър. Именно той донася победа на колите на "Bentley" на състезанието "Льо Ман" през 1924 и 1927 г.
Съсредоточен върху агрегата, Уолтър Бентли оставя работата по шасито на "Bentley 3L" да се случва от само себе си. В крайна сметка се стига до преработка и усилване на рамата. Колата се предлага основно в открит, двуместен вариант. Максималната скорост, която развива е 130 km/h. Задното окачване е на модерните за това време полуелептични ресори. Автомобилът е оборудван с барабанни спирачки на четирите колела.
От модела "Bentley 3L", започнал да се произвежда серийно от 1921 г., са продадени общо 2 142 броя - постижение, което е доста добро за началото на ХХ век.
През 1927 г. Уолтър увеличава работния обем на своя двигател с 1 500 см3. Така се появява "Bentley 4.5L". Този автомобил се продава в продължение на 4 години. От него са произведени само 667 броя, но именно тази кола превръща марката "Bentley" в национален лидер.
Трийсетте години са трудни от финансова гледна точка за компанията. Уолтър бентли започва да прави двигатели по поръчка на други фирми. Съвместно с Хенри Биркин - бивш автомобилен състезател, той оборудва 4.5 литров мотор с турбокомпресор "Roots". Резултатът е двигател с мощност 182 конски сили, който монтиран на подходящ автомобил, може да развие невероятната скорост от над 200 km/h!!! Или казано с други думи - това е най-мощният и скоростен двигател, изработван някога.
По това време се произвежда и модела "Speed-Six" с работен обем от 6 500 cm3 и мощност 200 к.с. Този автомобил се превръща в легенда, печелейки 9 златни медала в различни престижни състезания! През 1932 г. Бентли изработва и 8-литров двигател, който обаче е произведен за автомобил на "James Joung".
Финансовата криза принуждава Уолтър Бентли е принуден да продаде компанията си. Първоначалният кандидат за нея е фирмата "Napier", занимаваща се освен с производство на автомобили и с изработка на самолетни двигатели за ВВС. Но непосредствено преди сключването на сделката от "Rolls-Royce" предлагат на Бентли с 20 000 лири и той охотно приема тази оферта.
Първата кола, която Уолтър конструира под крилото на "Rolls-Royce" е моделът "3.5L", чиято реклама гласи: “Това е най-безшумният спортен автомобил”. Двигателят е шестцилиндров, с работен обем 3 669 см3, позволяващ на колата да развие скорост от 150 km/h. "Mark VI" е последната кола, конструирана лично от Уолтър Бентли.
Историята на тази марка продължава и до днес - автомобилите, носещи като отличителен знак "летящото Б", изпълват с възхищение и респект множество любители на високите скорости.