store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Играчки    Превозни средства    Автомобили и джипове    ...    Метална количка Bburago Murcié...
Начало   Играчки    ...    ...    Метални колич...  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Метална количка Bburago Murciélago LP 670-4 SV China Edition


От серията Bijoux Collezione

Метална количка Bburago Murciélago LP 670-4 SV China Edition - От серията Bijoux Collezione - играчка
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
 Доставка:
В момента тази играчка не може да бъде доставена.
 Основни параметри:
Продукт#110-656
ВидИграчка
Наличност
МаркаBburago
Официален сайт на Bburagowww.bburago.com »
Категории
За възрастНад 3 години
Размери на играчката18 / 4 / 7 cm
МатериалМетал и пластмаса
Мащаб1:24
Метална количка Bburago Murciélago LP 670-4 SV China Edition - От серията Bijoux Collezione - играчка

Метална количка Bburago Murciélago LP 670-4 SV China Edition


От серията Bijoux Collezione

 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
 Доставка:
В момента тази играчка не може да бъде доставена.
 Основни параметри:
За възрастНад 3 години
Размери на играчката18 / 4 / 7 cm
МатериалМетал и пластмаса
Мащаб1:24
Алтернативни предложения
Метална количка Siku - Пощенски микробус DHL - играчка
Метална количка Siku - Пощенски микробус DHL
От серията Super: Private cars

Siku
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  9.50 лв.
Метална количка с каравана Siku Porsche Cayenne Turbo - играчка
Метална количка с каравана Siku Porsche Cayenne Turbo
От серията Super: Camping & Leisure

Siku
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  62.00 лв.
Видео
Няма да ви питаме дали сте виждали някога подобна кола. Сигурни сме, че отговорът е "не", освен ако не сте били на автомобилното изложение в Пекин през 2010 г. Произведено специално за Китай, подобно "Lamborghini" никога не е стъпвало на нашите пътища. И все пак - моделът наистина е страхотен...
Количката на "Bburago" представлява умалено копие на суперлимитираната кола, изработено от метал и пластмасав мащаб 1:24. Вратичките се отварят - нагоре, естествено - нали говорим за "Lamborghini", задният капак, който е с прозрачно покритие - също, а под него е разположен двигателят на машината. Подвижен спойлер, истински огледалца, детайлно изработен салон с ергономични седалки и контролно табло в черно с оранжеви акценти и най-якото - волан, който се върти, променяйки посоката на предните колела.
Казано с други думи "Murciélago LP 670-4 SV China Limited Edition" е поредното бижу от серията "Bijoux Collezione", което, за щастие е далеч по-достъпно от оригинала.
За "Murciélago LP 670-4 SV China Edition":
Италианската компания "Lamborghini" през 2010 г. също се включи в ухажването на китайския пазар и специално за клиентите в най-многобройната държава в света представи "Murcielago LP 670-4 SuperVeloce - China Limited Edition" на автомобилното изложение в Пекин.

Това не е просто лимитиран модел - от него съществуват само 10 бройки, създадени за "дискриминираните доскоро ентусиасти на суперспортните автомобили” в Китай. "China Edition" залага на сивото като основен тон в екстериора, като впечатление правят акцентите в черно и оранжево. Цветна линия разделя сякаш на две части по дължина целия автомобил. Подобни на светкавици линии има и от двете страни на колата.
В кокпита на състезателната кола бъдещите клиенти ще се радват на солидно количество алкантара и карбон, както и на отличителен бадж с индивидуалния номер на автомобила от серията.

Както и оригиналния "Murcielago LP 670-4 SuperVeloce", китайската версия тежи със 100 kg по-малко от "Murcielago LP 640", а познатият 6.5-литров 12-цилиндров двигател доставя мощност от 670 конски сили и 660 nm. Върховите динамични характеристики се изразяват в ускорение от 0 до 100 km/h за 3.2 sec, а максималната скорост достига 342 km/h.
Какво друго можем да кажем, освен "Честито!" на десетимата щастливци, които ще карат такива коли...
За "Lamborghini":
Историята на италианската компания за спортни автомобили започва като на шега в началото на 60-те години на XX век. Собственик на завод за трактори, Феручо Ламборгини отива да се срещне с Енцо Ферари (собственик на компанията "Ferrari"), за да се оплаче от качеството на съединителя на притежаваното от него „Ferrari 250 GT“. Неособено учтивият Енцо Ферари го отпраща, като (по спомени на Феручо) му казва: „Ти си гледай тракторите и остави спортните автомобили на онези, които разбират от тях. Проблемът не е в колата ти, а в шофьора ѝ."
Засегнат от думите му, Феручо Ламборгини се връща в завода си и решава да опита сам да поправи повредата. Откачайки съединителя, той вижда, че той е производство на фабриката, чиито съединители самият той използва за своите трактори. Открива част от съединител, която пасва на автомобила му, и така проблемът е решен.

Вдъхновен от успеха, известно време след това Феручо решава да започне собствено производство на спортни коли, като наема инженера Джото Бидзарини (работил преди това за Ферари) да сложи на първата му кола V-образен 12 цилиндров двигател. Той има 4 разпределителни вала – по два за всяка група цилиндри, два клапана на цилиндър и е с мощност от 350 конски сили. Моторът е и с алуминиева конструкция, колянов вал, поддържан от седем основни лагера, ковани алуминиеви бутала и разпределителни валове със собствени зъбни колела и вериги. Първият модел на "Lamborghini" е наречен "350GTV", а негов дизайнер е Франко Скалионе.

За емблема на марката Феручо Ламборгини избира своя зодиакален знак – телец. Тук е мястото да кажем, че оттогава насам имената на моделите на "Lamborghini" са свързани с имена на бикове, кориди и известни бикоборци.

Скоро след "350GT" се появява и "Lamborghini 400GT". Тези два модела донасят доста добра печалба, която Феручио използва, за да се хвърли в предизвикателството да създаде първия суперспортен автомобил в историята на компанията - "Lamborghini Miura", превърнал се в истинска легенда. Дизайнът е дело на Марчело Гандини. За първи път колата е показана на автоизложението в Торино през 1965 г.

През 1971 г. „Lamborghini“ представят друг свой нов модел – прототипа "LP500 Countach". Двигателят отново е V-образен 12-цилиндров, но любителите на автомобилите остават изненадани от необичайния дизайн на колата. Това е първият модел на „Lamborghini", чиито врати се отварят нагоре - нещо, което днес вече е запазена марка на компанията. Три години след представянето си на изложението "LP500 Countach" е пуснат в серийно производство.
През следващите няколко години, въпреки проблемите с които се сблъсква компанията, продажбите на "Countach" я поддържат в бизнеса с автомобили. Създателят на марката обаче - Феручо Ламборгини, продава своята част от акциите на швейцарски инвеститор и се оттегля.

Днес "Lamborghini" е един от абсолютните лидери, производители на суперспортни автомобили, заедно с компании като "Ferrari", "Aston Martin", "Porsche", "Bugatti" и др. Компанията е собственост на „Audi“, която пък вече е част от компанията „Volkswagen“.
"Bburago" е един от най-големите производители на коли-играчки в цял свят. Името на компанията произхожда от местоположението на фабриката им - малкото градче Бураго ди Молгора в Северозападна Италия, а второто "B" в наименованието идва от фамилията на братята основатели - Бесана. "Bburago" произвежда голямо разнообразие от колички в различен мащаб - от болиди на Формула 1 в мащаб 1:14, колички в мащаб 1:18, спортни и ретро модели коли в мащаб 1:24 и 1:43, до ключодържатели на колички в мащаб 1:87. През 2005 г., когато фалира, компанията става собственост на известния производител Maisto.
"Bburago" произвежда колички чрез процес, наречен "die-cast". Това е процес на "инжектиране" на разтопен метал (най-често алуминий) в калъп. След като излятият метал изстине, калъпът се отваря и готовата част се изважда. Така се приготвят отделните елементи, а процесът на изработка гарантира прецизност към детайла и високо качество на готовия продукт.
Историята на компанията започва през 1974 г., но преди да научите повече за "Bburago", нека Ви запознаем с "Mebetoys" и "Martoys".
Марио, Уго и Мартино Бесана са трима братя, които през 1959 г. основават компания на име "Mebetoys". Предлагат на клиентите си колички, изработени чрез процеса "die-cast", като най-често срещани били тези с мащаб 1:43. През 1969 г. компанията е закупена от известния производител на играчки "Mattel", а пет години след това братята основават нова компания - "Martoys". Първоначално са изработвали модели на коли единствено в мащаб 1:24. Името на компанията траело точно 2 години, когато тримата братя Бесана я преименуват на "Bburago".

"Bburago" е първият производител на коли-играчки, който посвещава цяла серия на модели с мащаб 1:18 - известна е под името "Диамант" и е насочена повече към колекционерите. Състои се главно от спортни модели от 30-те години, но след това запълвали серията с автомобили от 50-те и 60-те години. Първият модел от серията е с необикновения мащаб от 1:22 и на Rolls-Royce Camargue. Известна серия на "Bburago" е и "Bijoux" от 1984 г. - модели в мащаб 1:24, както и серията "Cycle" - мотори в мащаб 1:18.
С времето колекционерският аспект на количките се увеличил и все повече колекционери търсели модели колички с много детайли. Поради тази причина "Bburago" започват да се концентрират върху производството на коли-играчки в мащаб 1:18 и 1:24, тъй като тези с по-малък мащаб не могат да бъдат изработени с толкова високо ниво на детайлност. През 90-те години, обаче, конкурентната компания "Maisto" мести производството си в Далечния Изток, което означава, че направата на количка с мащаб 1:18 е много по-евтина, но въпреки това "Bburago" продължава да произвежда своите модели в Италия.
В началото на 21 век обаче, "Ferrari" и "Mattel" сключват договор за производство на модели на Ферари. В следствие на този договор "Bburago" трябва да спре да произвежда своите модели на Ферари, които вече присъствали в много от сериите им. Това представлява много тежък удар за компанията, който в последствие води до фалит. Така през 2005 г. от "Bburago" обявяват банкрут и след това са закупени от "Maisto". Въпреки сложната си история, компанията се старае да предостави най-доброто на своите клиенти. От дизайна и производството на продуктите, до разпространяването им из целия свят, специалистите от "Bburago" се стремят да поддържат едно стабилно ниво на висококачествени продукти на цени, достъпни за всеки.
Рейтинг
За да оцениш играчката "Метална количка Bburago Murciélago LP 670-4 SV China Edition", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за тази играчка, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват играчката, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Виж още
Търсене
Типове играчки
Спорт и игра на открито
За ученика
По години и пол
Ваучери за подарък от store.bg
Намаление на хиляди книги